Firma TH Clothes powstała w 2006 roku wraz z utworzeniem jej logo i pierwszym produktem, jakim była bluza Delta. Marka była odpowiedzią na potrzebę dostarczenia certyfikowanych jakościowo produktów w przystępnej cenie.
W latach 2010-2015 roku marka dynamicznie rozwijała się na rynku portugalskim, zaprojektowano wtedy 16 nowych produktów.
W roku 2015 firma weszła na rynki międzynarodowe i obecnie prowadzi sprzedaż w 12 krajach Europy.
Rok 2016 był ważnym rokiem dla firmy TH Clothes. Pragnąc zaspokoić potrzeby klientów na wszystkich poziomach firma przedstawiła 37 nowych produktów.
Umacniając swoją pozycję i rozszerzając ofertę, firma TH Clothes w 2017 roku postawiła na wzmocnienie swojej bazy magazynowej, podwajając ją do około 6 milionów artykułów gotowych do wysyłki w ciągu 24 godzin na rynek krajowy oraz do 27 krajów rynku europejskiego w ciągu od 2 do 5 dni. Pojawiły się też 2 nowe artykuły.
Marka cały czas skupia się również na cyfrowych narzędziach marketingowych, nowych zintegrowanych rozwiązaniach, które charakteryzują się użytecznością i mają związek z biznesem naszych klientów.
TH Clothes odgrywa ważną rolę w programach odpowiedzialności społecznej, prowadząc działania partnerskie z AMI, przekazując część swoich przychodów ze sprzedaży całego asortymentu Ankara. Firma wykorzystuje język ColorAdd będący systemem, który umożliwia daltonistom rozróżnianie kolorów.
W 2018 roku TH Clothes obiera kierunek na solidność i pewność siebie. Wzmacnia stan magazynowy, nieprzerwanie zwiększa wybór kolorów oraz wprowadza 5 nowych artykułów, które określa jako niezbędne podczas działań promocyjnych.
TH Clothes wzmacnia również swoją rolę w działaniach odpowiedzialności społecznej, nawiązując współpracę z fundacją HOPE, pomagającą kobietom i dzieciom z Bangladeszu. Celem tego przedsięwzięcia jest budowa nowego ośrodka medycznego, który zapewni ogólną i podstawową opiekę zdrowotną, opiekę dla matek i dzieci, a także będzie stanowić ośrodek referencyjny w przypadkach przetoki położniczej, rozszczepu wargi i podniebienia, czy podczas operacji plastycznych na skutek poparzeń. Będzie to także placówka programów badawczych.
Firma jest również członkiem fundacji Fair Wear Foundation. Otrzymanie certyfikatu tej inicjatywy potwierdza współpracę z producentami, którzy stale poprawiają warunki pracy w ich zakładach.
W 2019 roku marka starała się zrewolucjonizować swoją gamę kolorów, wprowadzając 10 nowych kolorów w głównych artykułach, ze szczególnym uwzględnieniem 6 pastelowych barw. Zaprezentowano również 7 artykułów w designie premium, aby skutecznie reagować na potrzeby rynków, a także aby zachować swój nowoczesny i międzynarodowy wizerunek.