Firma TH Clothes powstała w 2006 roku wraz z utworzeniem jej logo i pierwszym produktem, jakim była bluza Delta. Marka była odpowiedzią na potrzebę dostarczenia certyfikowanych jakościowo produktów w przystępnej cenie.

W latach 2010-2015 roku marka dynamicznie rozwijała się na rynku portu­galskim, zaprojektowano wtedy 16 nowych produktów.

W roku 2015 firma weszła na rynki międzynarodowe i obecnie prowa­dzi sprzedaż w 12 krajach Europy.

Rok 2016 był ważnym rokiem dla firmy TH Clothes. Pragnąc zaspokoić potrzeby klientów na wszystkich poziomach firma przedsta­wiła 37 nowych produktów.

Umacniając swoją pozycję i rozszerzając ofertę, firma TH Clothes w 2017 roku postawiła na wzmocnienie swojej bazy magazynowej, podwajając ją do około 6 milionów artykułów gotowych do wysyłki w ciągu 24 godzin na rynek krajowy oraz do 27 krajów rynku europejskiego w ciągu od 2 do 5 dni. Pojawiły się też 2 nowe artykuły.

Marka cały czas skupia się również na cyfrowych narzędziach marketingowych, nowych zintegrowanych rozwiązaniach, które cha­rakteryzują się użytecznością i mają związek z biznesem naszych klientów.

TH Clothes odgrywa ważną rolę w programach odpowiedzialności społecznej, prowadząc działania partnerskie z AMI, przekazując część swoich przychodów ze sprzedaży całego asortymentu Ankara. Firma wykorzystuje język ColorAdd będący systemem, który umożliwia dalto­nistom rozróżnianie kolorów.

W 2018 roku TH Clothes obiera kierunek na solidność i pewność sie­bie. Wzmacnia stan magazynowy, nieprzerwanie zwiększa wybór kolo­rów oraz wprowadza 5 nowych artykułów, które określa jako niezbędne podczas działań promocyjnych.

TH Clothes wzmacnia również swoją rolę w działaniach odpowiedzial­ności społecznej, nawiązując współpracę z fundacją HOPE, pomaga­jącą kobietom i dzieciom z Bangladeszu. Celem tego przedsięwzię­cia jest budowa nowego ośrodka medycznego, który zapewni ogólną i podstawową opiekę zdrowotną, opiekę dla matek i dzieci, a także będzie stanowić ośrodek referencyjny w przypadkach przetoki po­łożniczej, rozszczepu wargi i podniebienia, czy podczas operacji pla­stycznych na skutek poparzeń. Będzie to także placówka programów badawczych.

Firma jest również członkiem fundacji Fair Wear Foundation. Otrzyma­nie certyfikatu tej inicjatywy potwierdza współpracę z producentami, którzy stale poprawiają warunki pracy w ich zakładach.

W 2019 roku marka starała się zrewolucjonizować swoją gamę ko­lorów, wprowadzając 10 nowych kolorów w głównych artykułach, ze szczególnym uwzględnieniem 6 pastelowych barw. Zaprezentowano również 7 artykułów w designie premium, aby skutecznie reagować na potrzeby rynków, a także aby zachować swój nowoczesny i międzynarodowy wizerunek.

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij