FAQ
- Czy procedury rejestracji, logowania i dokonywania zakupów są skomplikowane?
- Rejestracja jest standardową, rutynową czynnością, niezbędną do realizacji zleceń składanych za pośrednictwem naszej strony www. Składa się z niezbędnej, minimalnej ilości kroków.
- Logowanie po rejestracji wymaga jedynie wpisania loginu (którym jest adres e-mail podany przy rejestracji) oraz hasła. Przeglądarki z reguły oferują możliwość przechowywania tych danych w swojej pamięci, co jeszcze upraszcza całą procedurę, eliminując konieczność wpisywania loginu lub hasła.
- Składanie zamówień przez stronę www niesie za sobą liczne korzyści, takie jak:
- bieżący wgląd w szacunkowe stany magazynowe firmy i większości magazynów dostawców,
- bieżącą kontrolę nad cenami artykułów i wartością zlecenia,
- możliwość rezygnacji lub modyfikacji zamówienia nawet w jego końcowej fazie,
- eliminację nieporozumień wynikających z używania tzw nazw potocznych towarów, kolorów itp
- Jeśli mają Państwo jednak wątpliwości dotyczące którejś z tych procedur, nasi handlowcy zawsze chętnie służą pomocą. Można też skorzystać z instrukcji rejestracji oraz logowania/zakupów zamieszczonymi w serwisie Youtube:
- Jaki jest termin wysyłki towaru?
Standardowe czasy wysłki są następujące:- dla towaru dostępnego w naszym magazynie: jeśli zlecenie zostanie złożone do godziny 12.00, jest wysyłane zazwyczaj tego samego dnia, a u klienta jest dnia następnego. Dla zlecenia złożonego po godz. 12.00 wysyłki przygotowywane są w miarę możliwości, ale wysyłane są najpóźniej dnia następnego, a więc oczekiwanie klienta wydłuża się do 48 godzin
- dla towaru dostępnego w magazynie zewnętrznym: dla marek Elevate i Slazenger czas dostawy zamyka się w przedziale 2-5 dni, w zależności od ilości zamówionego towaru
- dla towaru Stedman niedostępnego w naszym magazynie czas dostawy zamyka się w przedziale 3-7 dni.
- Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru?
Koszt wysyłki wynosi 15 zł netto/standardowy karton do 31 kg. Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji kosztów transportu. - Czy wykonujecie znakowanie na oferowanej odzieży?
Tak, posiadamy drukarnię sitodrukową oraz zestaw maszyn do znakowania cyfrowego, folią flex i flockiem. Mogą więc Państwo wykonać u nas zlecenie kompleksowo, otrzymując gotowy do użytku produkt finalny. - W jaki sposób porozumieć się w sprawie ustalenia szczegółów nadruku?
Prosimy o wcześniejszy kontakt z handlowcem, który kompetetnie doradzi, w jaki sposób najlepiej wykonać znakowanie. Bardzo pomocne będzie przesłanie projektu nadruku, najlepiej w jednym z formatów grafiki wektorowej, np. .cdr, .ai, .eps. - Jakie są koszty adaptacji grafiki?
Najczęściej klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych. Wyjątkiem są dwie sytuacje:- plik wymaga przerobienia z grafiki rastrowej do wektorowej
- nadruk będzie wielokolorową grafiką z przejściami tonalnymi - wtedy doliczamy koszty adaptacji do rozbarwień sitodrukowych, które najczęściej są, w odróżnieniu od druku offsetowego, złożone z 7-12 kolorów spotowych
- Jak długo trwa wykonanie zamówienia z nadrukiem?
W okresie poza sezonem letnim (maj - sierpień) standardowy okres oczekiwania wynosi 7 dni. W sezonie ten czas wydłuża się do 14 dni. - Czy jest możliwe wykonanie zlecenia w krótszym czasie?
Tak, jeśli mamy wolne moce produkcyjne. Prosimy zawsze o indywidualne ustalenie terminu z handlowcem. Innym rozwiązaniem, również ustalanym indywidualnie, jest wykonanie tzw. zlecenia ekspresowego. Jest ono dodatkowo płatne ze względu na niestandardowe wydłużenie czasu pracy drukarni dla jego realizacji i związane z tym koszty, przede wszystkim pracownicze.