FAQ

  1. Czy procedury rejestracji, logowania i dokonywania zakupów są skomplikowane?
    1. Rejestracja jest standardową, rutynową czynnością, niezbędną do realizacji zleceń składanych za pośrednictwem naszej strony www. Składa się z niezbędnej, minimalnej ilości kroków.
    2. Logowanie po rejestracji wymaga jedynie wpisania loginu (którym jest adres e-mail podany przy rejestracji) oraz hasła. Przeglądarki z reguły oferują możliwość przechowywania tych danych w swojej pamięci, co jeszcze upraszcza całą procedurę, eliminując konieczność wpisywania loginu lub hasła.
    3. Składanie zamówień przez stronę www niesie za sobą liczne korzyści, takie jak:
      1. bieżący wgląd w szacunkowe stany magazynowe firmy i większości magazynów dostawców,
      2. bieżącą kontrolę nad cenami artykułów i wartością zlecenia,
      3. możliwość rezygnacji lub modyfikacji zamówienia nawet w jego końcowej fazie,
      4. eliminację nieporozumień wynikających z używania tzw nazw potocznych towarów, kolorów itp
    4. Jeśli mają Państwo jednak wątpliwości dotyczące którejś z tych procedur, nasi handlowcy zawsze chętnie służą pomocą. Można też skorzystać z instrukcji rejestracji oraz logowania/zakupów zamieszczonymi w serwisie Youtube:
  2. Jaki jest termin wysyłki towaru?
    Standardowe czasy wysłki są następujące:
    1. dla towaru dostępnego w naszym magazynie: jeśli zlecenie zostanie złożone do godziny 12.00, jest wysyłane zazwyczaj tego samego dnia, a u klienta jest dnia następnego. Dla zlecenia złożonego po godz. 12.00 wysyłki przygotowywane są w miarę możliwości, ale wysyłane są najpóźniej dnia następnego, a więc oczekiwanie klienta wydłuża się do 48 godzin
    2. dla towaru dostępnego w magazynie zewnętrznym: dla marek Elevate i Slazenger czas dostawy zamyka się w przedziale 2-5 dni, w zależności od ilości zamówionego towaru
    3. dla towaru Stedman niedostępnego w naszym magazynie czas dostawy zamyka się w przedziale 3-7 dni.
  3. Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru?
    Koszt wysyłki wynosi 15 zł netto/standardowy karton do 31 kg. Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji kosztów transportu.
  4. Czy wykonujecie znakowanie na oferowanej odzieży?
    Tak, posiadamy drukarnię sitodrukową oraz zestaw maszyn do znakowania cyfrowego, folią flex i flockiem. Mogą więc Państwo wykonać u nas zlecenie kompleksowo, otrzymując gotowy do użytku produkt finalny.
  5. W jaki sposób porozumieć się w sprawie ustalenia szczegółów nadruku?
    Prosimy o wcześniejszy kontakt z handlowcem, który kompetetnie doradzi, w jaki sposób najlepiej wykonać znakowanie. Bardzo pomocne będzie przesłanie projektu nadruku, najlepiej w jednym z formatów grafiki wektorowej, np. .cdr, .ai, .eps.
  6. Jakie są koszty adaptacji grafiki?
    Najczęściej klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych. Wyjątkiem są dwie sytuacje:
    1. plik wymaga przerobienia z grafiki rastrowej do wektorowej
    2. nadruk będzie wielokolorową grafiką z przejściami tonalnymi - wtedy doliczamy koszty adaptacji do rozbarwień sitodrukowych, które najczęściej są, w odróżnieniu od druku offsetowego, złożone z 7-12 kolorów spotowych
  7. Jak długo trwa wykonanie zamówienia z nadrukiem?
    W okresie poza sezonem letnim (maj - sierpień) standardowy okres oczekiwania wynosi 7 dni. W sezonie ten czas wydłuża się do 14 dni.
  8. Czy jest możliwe wykonanie zlecenia w krótszym czasie?
    Tak, jeśli mamy wolne moce produkcyjne. Prosimy zawsze o indywidualne ustalenie terminu z handlowcem. Innym rozwiązaniem, również ustalanym indywidualnie, jest wykonanie tzw. zlecenia ekspresowego. Jest ono dodatkowo płatne ze względu na niestandardowe wydłużenie czasu pracy drukarni dla jego realizacji i związane z tym koszty, przede wszystkim pracownicze.