Marki
Stedman
Stedman jest czołową europejską marką lekkiej odzieży reklamowej. Mimo iż powstała w XXI wieku, jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawanych marek europejskich. To właśnie dzięki Stedmanowi nastąpił przełom na rynku odzieży reklamowej. Optymalny jakościowo t-shirt w atrakcyjnej cenie, o powszechnej dostępności, ciągłości dostaw i zadziwiająco niskiej cenie – to standard, który został stworzony właśnie dzięki marce Stedman. Koszulka reklamowa, której cena została skutecznie obniżona o 20-30% przy zachowaniu jakości, walorów estetycznych, dobrych właściwościach drukarskich, zrewolucjonizowała rynek odzieży reklamowej i na dobre wprowadziła t-shirty do grona masowych i użytecznych gadżetów reklamowych. Ich praktyczna przydatność jest o wiele większa niż długopisów, breloczków lub kalkulatorów, bo o ile potrzebujemy najwyżej kilku długopisów, to koszulek w szafie nigdy za wiele.
Oferta Stedmana skupia się przede wszystkim na zapewnieniu dostępności dużych ilości artykułów przez cały sezon. Osiągnięte jest to poprzez koncentrację na najbardziej popularnych modelach w podstawowych kolorach (maksymalnie 19). Dzięki temu klienci mają zapewnione bezpieczne, terminowe dostawy artykułów, które znają i na których mogą polegać. Kolejną ważną cechą marki jest występowanie większości produktów w osobnych wersjach męskich i damskich, dostępnych jest również kilka modeli w wersji dziecięcej. Unifikacja kolorystyczna w obrębie grup modeli powoduje, że klienci nie muszą się martwić o dobór odzieży u kilku różnych dostawców, ale kompleksowo zamawiają towar jednego, sprawdzonego producenta. W pewnym sensie można (półżartem) określić markę Stedman jako producenta odzieży rodzinno-reklamowej. Dynamiczny rozwój marki wymusił konieczność podziału oferty na linie odzieży:
Stedman Basics
Najstarsza kolekcja bawełniana, towarzysząca marce od początku istnienia. W jej skład wchodzą koszulki i bluzy męskie, damskie i dziecięce. Najbardziej popularne to: przeboje rynku reklamowego, t-shirty Classic ST 2000 i Comfort ST 2100 oraz koszulka polo ST 3000. Dostępne są również wersje damskie i dziecięce. Ponadto w linii Basics oferowane są bluzy z mieszanki bawełna/poliester drapanej. Linia Basics jest chętnie zamawiana zarówno przez branżę reklamową, jak również dystrybutorów i producentów odzieży roboczej jako świetne uzupełnienie ich oferty.
Stedman Stars
Odzież wychodząca naprzeciw najnowszym trendom mody reklamowej. Duży wybór modeli, krojów i modnych kolorów t-shirtów sprawiają, że seria Stars cieszy się powodzeniem wśród wymagających klientów. W ofercie znajdują się też 3 modele koszulek polo.
Stedman Active
Odzież dla prowadzących aktywny tryb życia. Rosnąca popularność aktywnych form wypoczynku, coraz więcej ludzi uprawiających sport, w połączeniu z przystępną ceną, powodują duży wzrost zainteresowania tą kolekcją. W jej skład wchodzi duży wybór modeli oddychających t-shirtów poliestrowych oraz bluz sportowych polarowych i bawełniano/poliestrowych. Od 2016 roku do kolekcji dołączyły ciepłe pikowane kurtki jesienno/zimowe.
Wszystkie modele Stedman są przystosowane do znakowania. Optymalne techniki zdobienia to: sitodruk lub transfer na t-shirtach i bluzach, haft lub transfer na koszulkach polo i kurtkach oraz haft na bluzach polarowych.
Podsumowując: oferta tej marki jest bardzo uniwersalna, zapewnia duży wybór zarówno poszukującym oszczędnej cenowo odzieży reklamowej i roboczej, przystępnej cenowo odzieży sportowej, jak i wymagającym klientom, poszukującym wysokiej jakości, modnych fasonów.
Co wyróżnia tą markę
- zintegrowana podstawowa kolekcja dla mężczyzn, kobiet i dzieci
- zunifikowana kolorystyka
- stabilność kolekcji
- odzież stworzona do zdobienia
- dostępność od ręki
TH Clothes
Firma TH Clothes powstała w 2006 roku wraz z utworzeniem jej logo i pierwszym produktem, jakim była bluza Delta. Marka była odpowiedzią na potrzebę dostarczenia certyfikowanych jakościowo produktów w przystępnej cenie.
W latach 2010-2015 roku marka dynamicznie rozwijała się na rynku portugalskim, zaprojektowano wtedy 16 nowych produktów.
W roku 2015 firma weszła na rynki międzynarodowe i obecnie prowadzi sprzedaż w 12 krajach Europy.
Rok 2016 był ważnym rokiem dla firmy TH Clothes. Pragnąc zaspokoić potrzeby klientów na wszystkich poziomach firma przedstawiła 37 nowych produktów.
Umacniając swoją pozycję i rozszerzając ofertę, firma TH Clothes w 2017 roku postawiła na wzmocnienie swojej bazy magazynowej, podwajając ją do około 6 milionów artykułów gotowych do wysyłki w ciągu 24 godzin na rynek krajowy oraz do 27 krajów rynku europejskiego w ciągu od 2 do 5 dni. Pojawiły się też 2 nowe artykuły.
Marka cały czas skupia się również na cyfrowych narzędziach marketingowych, nowych zintegrowanych rozwiązaniach, które charakteryzują się użytecznością i mają związek z biznesem naszych klientów.
TH Clothes odgrywa ważną rolę w programach odpowiedzialności społecznej, prowadząc działania partnerskie z AMI, przekazując część swoich przychodów ze sprzedaży całego asortymentu Ankara. Firma wykorzystuje język ColorAdd będący systemem, który umożliwia daltonistom rozróżnianie kolorów.
W 2018 roku TH Clothes obiera kierunek na solidność i pewność siebie. Wzmacnia stan magazynowy, nieprzerwanie zwiększa wybór kolorów oraz wprowadza 5 nowych artykułów, które określa jako niezbędne podczas działań promocyjnych.
TH Clothes wzmacnia również swoją rolę w działaniach odpowiedzialności społecznej, nawiązując współpracę z fundacją HOPE, pomagającą kobietom i dzieciom z Bangladeszu. Celem tego przedsięwzięcia jest budowa nowego ośrodka medycznego, który zapewni ogólną i podstawową opiekę zdrowotną, opiekę dla matek i dzieci, a także będzie stanowić ośrodek referencyjny w przypadkach przetoki położniczej, rozszczepu wargi i podniebienia, czy podczas operacji plastycznych na skutek poparzeń. Będzie to także placówka programów badawczych.
Firma jest również członkiem fundacji Fair Wear Foundation. Otrzymanie certyfikatu tej inicjatywy potwierdza współpracę z producentami, którzy stale poprawiają warunki pracy w ich zakładach.
W 2019 roku marka starała się zrewolucjonizować swoją gamę kolorów, wprowadzając 10 nowych kolorów w głównych artykułach, ze szczególnym uwzględnieniem 6 pastelowych barw. Zaprezentowano również 7 artykułów w designie premium, aby skutecznie reagować na potrzeby rynków, a także aby zachować swój nowoczesny i międzynarodowy wizerunek.
Valento
Valento jest marką hiszpańskiego dystrybutora i producenta odzieży roboczej, odzieży przeznaczonej do pracy i odzieży korporacyjnej. Najważniejsze atuty tej oferty to: wszechstronność i korzystna cena. Oferujemy polary firmy Valento o gramaturze 300 g, co daje nam przewagę cenową przy zachowaniu jakości produktu.Sprintex
VSprintex to nowa marka masowej odzieży sportowej, w której skład wchodzą koszulki i topy wykonane z oddychającej i szybkoschnącej dzianiny poliestrowej z mikroperforacją. Produkty te świetnie sprawdzają się w czasie imprez sportowych jako koszulki zawodnicze, szczególnie przy organizacji biegów masowych, festiwali sportowych i zawodów szkolnych.
W skład oferty wchodzą koszulki typu t-shirt męskie, kobiece i dziecięce oraz topy, koszulki z długim rękawem i t-shirty typu raglan męskie.
Elevate
Elevate jest marką należącą do firmy Trimark Sportswear, będącą częścią kanadyjskiej korporacji Polyconcept, jednego z największych dostawców artykułów reklamowych.
Trimark Sportswear dostarcza wysokiej jakości odzież promocyjną na rynki Ameryki Północnej i Europy od ponad 35 lat. Mimo, że Elevate jest stosunkowo nową marką w ofercie firmy, ma w swoim dorobku taki sukces jak zwycięstwo w przetargu na dostawę odzieży promocyjnej Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 roku. Oprócz ubrań obsługi technicznej igrzysk i odzieży sprzedawanej w punktach sprzedaży detalicznej, odzieży Elevate używały również liczne korporacje, jak McDonalds, Bell Canada, Visa.
Elevate jest marką dla wymagających klientów: dla dużych korporacji, organizujących spotkania integracyjne swoich pracowników, dla sklepów szukających dobrej jakościowo odzieży dla personelu, dla służb technicznych pragnących zaprezentować się w przestrzeni publicznej od jak najlepszej strony, dla szkół chcących wyposażyć swoje drużyny sportowe w funkcjonalne, wygodne stroje i uniformy. Elevate jest dla każdego.
Aby ułatwić klientowi poruszanie się w ofercie marki, stworzono trzy grupy produktów, pomagające odnaleźć klientowi odpowiedni styl i przedział cenowy:
- Essential - klasyczne modele, wykonane z doskonałych materiałów, pozwalające cieszyć się trwałością i świeżym wyglądem nawet po wielu praniach. Przyjazne ceny ułatwiają wybór.
- Life - ta wszechstronna kolekcja jest elegancka, ale... bez przesady. Świetnie wyglądające modele, które może nosić każdy, bez obaw o konflikt ze swoimi gustami odzieżowymi. Seria ta szczególnie dobrze nadaje się do celów promocyjnych
- Select - łatwa do rozpoznania: wyprzedzająca swój czas, innowacyjna, nie bojąca się ryzyka. Modele powstałe z nowych pomysłów, dynamiczne, wykonane z innowacyjnych materiałów, w najnowszych technologiach. Zawsze są o krok przed innymi.
W marce Elevate znajdą Państwo odzież każdego typu i na każdą okazję:
- t-shirty
- koszulki polo
- bluzy
- polary
- swetry
- softshelle
- kurtki
- bezrękawniki
- czapki baseball i zimowe